Billigst på PriceRunner

Forsendelse og levering
Ved et handelskøb anses varer fra Befro ApS for sket ved afsendelse fra vores lager. Leveringstidspunktet for privatkunder vil dog først være gældende fra det øjeblik hvor genstanden er i købers besiddelse iht. købeloven.
Forsendelsen af varer sker som udgangspunkt med PostNord & GLS.

Leveringsomkostningerne kan afhænge af vægten af din ordre og den valgte leveringsmetode.
Du kan se de aktuelle leveringsomkostninger i indkøbskurven.


GLS Pakkeshop levering kr. 39,- (Prisen kan variere afhængigt af vægten på det bestilte)
GLS Erhvervslevering kr. 69,-
Post Nord uden omdeling kr. 39,- (Prisen kan variere afhængigt af vægten på det bestilte)
Post Nord med omdeling (Hjemmelevering) kr. 69,- (Ønskes der hjemmelevering vil leveringsgebyret altid være minimum 69 kr. med mindre andet er oplyst)
 

Fejl i leveringsadresse
Såfremt kunden ved bestilling har angivet forkert navn og/eller leveringsadresse og GLS eller PostNord deraf ikke kan aflevere pakken, vil kunden blive opkrævet kr. 62,5 kr. for genfremsendelse.
Har kunden opgivet forkert adresse, men det lykkes for GLS eller Postnord at finde frem til den rigtige adresse, vil der ligeledes blive opkrævet 62,5 kr. i omadresseringsgebyr. 

Leveringstid
Ved bestillinger efter kl. 15.30 på hverdage, er det den næstkommende hverdag, som tæller for dagen, hvor ordren bliver lagt. Dette skyldes, at vi først kan bestille varen den efterfølgende hverdag hos vores distributør eller sendes dagen efter, da vores pakker bliver afhentet kl. 16.
Fx hvis din ordre bliver lagt tirsdag kl. 16.30, så vil den tælle som værende lagt onsdag og du skal derfor tælle vores leveringstid fra onsdag og ikke tirsdag. Hvis ordren har en leveringstid på 1-3 hverdage, vil din ordre altså senest være fremme hos dig om mandagen (torsdag, fredag, mandag).
Vi forsøger altid bedst muligt at få afsendt ordrer med lagerførte varer samme dag ved bestillinger inden kl. 15.30, men der kan i sjældne tilfælde opstå situationer, hvor dette ikke opnås ved fx høj travlhed.
Købes der flere varer, hvoraf der er længere leveringstid på én eller flere af varerne, vil hele ordren blive afsendt, når alle varer er på lager.
Ønsker man, at få delleveret sine varer kan kundeservice kontaktes på mail kundeservice@befro.dk eller på telefon 70 20 66 86. Her kan man betale ekstra 39 kr. for at få delleveret.

Newsletter

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Og vær blandt de første til at få rabatter, høre om alle
vores gode tilbud, nyheder og meget mere!

Trustpilot